vrijdag 9 november 2012

Update

Jeetje, het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste berichtje plaatste.
Hier maar weer even een update van wat er hier allemaal gemaakt is de laatste weken.

Veel lekkere dingen voor de verjaardag van mijn dochter en mijn man. Cakejes (ook versierd), koekjes, appeltaart en bananencake.
Alleen van de versierde cakejes kan ik een foto laten zien. Maar alles was erg geslaagd en lekker.



Verder is de koks aap afgemaakt en ben ik ook begonnen aan het danseres aapje voor mijn andere dochter. Deze is zover af, hij moet alleen nog een tule rokje krijgen. Een foto daarvan volgt nog.



Afgelopen zaterdag zijn we naar een informatie dag van Djoser geweest. Dat is een reisorganisatie voor rondreizen met kinderen.
Ilse heeft daar een Henna tatoeage laten zetten. Erg mooi geworden.



Het opgedroogte dikke bruine spul waste je er later vanaf, en dan hield je een mooie bruine tekening over.
Ilse heeft daar ook nog een workshop Afrikaanse dans gedaan, en Lara een muziek workshop gedaan.

Afgelopen week heb ik nog wel iets gehaakt. Een mini potloodje. Hij is 5.5 cm groot. Ik heb hem gehaakt met dunne katoen en een haaknaald 1.5mm.
Het patroon komt hier vandaan.



Tot slot wil ik jullie nog wijzen op een hele leuke give-away op de blog van Wollebol. Je maakt er kans op een patroon van Babsie. En die heeft echt hele leuke patronen.
Zie hier: http://de.dawanda.com/shop/BabsiesHook



1 opmerking:

  1. Oh...de cakes zien er heerlijk uit!
    Nog gefeliciteerd!!!!

    Vroeger maakte ik ook vaak Henna's tattoo's, heb het hier vast nog wel ergens liggen. Leuk!!!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen