vrijdag 28 juni 2013

Weer terug en Bloglovin

Het is een tijdje stil geweest hier omdat het fysiek niet zo goed ging met me. Ik heb daarom ook een aantal maanden niets creatiefs kunnen doen.
Maar het gaat inmiddels al weer een heel stuk beter. Van de week heb ik weer voor het eerst een paar dingen gehaakt. Foto's hiervan zal ik binnenkort laten zien.

Google reader gaat stoppen, en dus kun je in de toekomst ook mijn blog volgen via bloglovin. Dit doe je door op onderstaande link te klikken.

Volg mijn blog met Blogloving

Ik heb zelf een tijdje bloglovin uitgeprobeerd om via die site mijn gevolgde blogs te lezen maar dat beviel mij niet echt.
Inmiddels heb ik een andere rss reader gevonden die wel voor mij voldoet. En dat is Feedly.
Van feedly is er ook een mooie app voor de ipad. Daarop lees ik ook de meeste blogs.
Inloggen doe je met je google account en de eerste keer importeerd hij ook al je blogs uit Google Reader.
Mocht je dit ook willen, dan moet je dat natuurlijk wel voor 1 juli doen.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het weer een stuk beter met je gaat; sterkte voor het laatste stukje beter worden.
    Ik ben benieuwd naar je haaksels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen