vrijdag 1 februari 2013

Quiltweekeind

Afgelopen weekeind ben ik met mijn quiltgroep "Bee Happy" een lang weekeind weg geweest.
We zaten in een mooie grote villa in Zeewolde. Het was lekker groot zodat we alle ruimte hadden voor onze quilts en spulletjes. En we hebben heerlijk 3 dagen kunnen quilten.
Ik ben verder gegaan met een kerstquilt die ik 2 jaar geleden al begonnen was. Hij moet nu toch een keer afkomen. Het is een kerstal gemaakt met de paperpiercing techniek. Dan naai je de stofjes op een papieren patroon dat je later weer erachter vandaan verwijderd.
Het was vaak een heel gepriegel aangezien sommige stukjes zo klein zijn als een halve 4-kante centimeter.

Dit is hoever is tot nu toe ben.


Ik ben van plan om hier komende tijd wel weer mee verder te gaan, want ik wil hem deze kerst eigenlijk kunnen ophangen.

Verder ben ik nog bezig met het haken van een sjaal voor mezelf. Maar dat licht even stil omdat de blauwe wol dit ik hiervoor gebruik niet meer bij de Zeeman hier te krijgen was.
Morgen ben ik Ermelo, en ga ik daar nog wel even bij Zeeman kijken.

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat wordt hij mooi!!! Knap werk hoor!

    Dat wol probleem heb ik nou ook...:o)
    Ik kom een paar bollen Soft grijs wol te kort...tot nu toe nergens meer te krijgen.
    Dus mocht het nog wel bij jou te krijgen zijn houd ik me aanbevolen!
    Welke kleur/merk zoek jij?
    Kijk ik hier (friesland)voor jou :o) Kunnen we swappen hihi.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de Soft donkerblauw nodig. 2 weken geleden lagen ze er in Ermelo nog. Dus ik hoop nu ook nog. Maar volgens mij lagen er toen alleen de blauwe nog.
      Ik zal voor je kijken naar grijs. is het licht of donkergrijs?

      Verwijderen
    2. Lichtgrijs...Als ze er nog zijn bij jou wil je dan 5 bollen voor mij meebrengen? Natuurlijk betaal ik je de onkosten & verzendkosten :o)
      Ik zal hier eens voor je kijken mocht het morgen in Ermelo niet lukken.

      Groetjes Dinaz ♥

      Verwijderen
  2. Oh, wat wordt je quilt prachtig! Het wordt gewoon een compleet schilderij, maar dan van stof, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen